Nuotolinio solfedžio ir muzikos istorijos mokymo iššūkiai, džiaugsmai ir atradimai

Norime pasidžiaugti, kad nuotolinio mokymo iššūkis suteikė galimybę pačioms tobulėti, glaudžiau bendrauti ir bendradarbiauti, dalintis gerąja patirtimi, surasti tvirtesnį ryšį su mokiniais, jų tėvais, mokytis  dirbti kitose, neįprastose platformose, atrandant vis daugiau virtualaus švietimo galimybių. Atradome ir pradėjome naudoti įvairias muzikinio ugdymo programas- Musicators, Quizziz, Dudorius ir kt.. Quizizz ir Muzicators yra įdomios tuo, kad mokinių sprendimo rezultatai yra išsiunčiami mokytojui, todėl mes gauname duomenis apie atliktas namų darbų užduotis: kada darbai buvo atlikti, kiek kartų mokinys klausė pratimus, kiek padarė klaidingų sprendimų, kiek laiko praleido spręsdamas. Tokias programas puikiai galima naudoti muzikos istorijos bei solfedžio temų atsiskaitymams. Gavę grįžtamąjį ryšį – vaikų atliktas užduotis, tėvų atsiliepimus, supratome, kad einame teisingu, tikslingu keliu. Įdomiai, kūrybiškai pateiktos užduotys atnešė gerų rezultatų. Džiaugiamės, kad ne tik vaikai, bet ir tėvai pozityviai vertina organizuojamą ugdymo procesą. Norime pasidalinti mokinių tėvelių mintimis ir pamąstymais apie solfedžio nuotolinį ugdymą:

Auksės Žukauskaitės, besimokančios pirmoje klasėje, mamos Joanos Žukauskaitės nuomonė:

      ,, Prasidėjus nuotoliniam mokymuisi iš tikrųjų buvo daug baimių, nerimo ir neaiškumo. Bet visa tai greitai dingo, nes Vilkaviškio muzikos mokykla puikiai pasiruošusi tokiam mokymo būdui. Solfedžio pamokos tapo dar įdomesnės ir labai laukiamos. Dukra noriai daro internetinėje erdvėje užduotis, kurias solfedžio mokytoja parengia kaskart kitokias, įdomias, kūrybingas ir įtraukiančias vaiką. Kylant bent menkiausiam neaiškumui visuomet galima susisiekti su mokytoja Edita ir gauti visą reikiamą informaciją ar mokomąją pagalbą. Na, o kai sugrįšime vėl į tiesioginį bendravimą, vis dėl to norėtųsi, kad užduotys bent retkarčiais būtų tokios kaip ir dabar, internetinėje erdvėje, nes jos iš tiesų lavina kitaip, bet yra įdomios ir naudingos vaiko tobulėjimui.
Šilto pavasario, būkime sveiki.

 Su šypsena Joana‘‘

 ,, Neformalusis ugdymas padeda bręsti vaikui kaip visavertei asmenybei – tenkina vaiko pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius. Šiuo nelengvu karantino laikotarpiu neformalaus ugdymo svarba vaikams išlieka ir tikrai yra smagu, kad veikla vyksta nuotoliniu būdu. Organizuojamoje veikloje vaikas jaučia dvasinį pasitenkinimą, vyksta sėkminga socializacija. Mano mergaitė su nekantrumu laukia per dienyną atsiunčiamų užduočių, su džiaugsmu jas atlieka. Pateikiama medžiaga yra suprantama ir labai įdomi. Ypatingai žavi interaktyvios užduotys. Jau įvyko „gyva“ pamoka per zoom platformą, kurios dukra labai laukė. Smagu stebėti mergaitės reiškiamas emocijas. Ačiū mokytojai Žanetai!  

    Justės mama Jovita‘‘

,, Esu sužavėta solfedžio nuotolinio mokymo pamokomis ir pačios mokytojos Editos beribiu dėmesingumu mokiniui. Užduotys nuoseklios ir įdomios. Sūnus jas atlieka su dideliu noru🙂.Mokytoja Edita pasiruošusi bet kada atsakyti į iškilusius klausimus ir išsamiai paaiškina kaip atlikti užduotis. Kaip mokinio mama, esu labai dėkinga, kad ne esame „įsprausti į rėmus” dėl atsiskaitymų „formato”, t.y.galime pasirinkti kokiu būdu mokinys pateiks namų darbus: el.paštu, messenger, el.dienyno paštu ir pan…Didelis AČIŪ už nuoširdų darbą!  

    Tado mama‘‘

Smiltės mama Dovilė apie Ž. Alkevičienės solfedžio pamokas:

,, Pamokėlės yra kažkas tobulo. Tokią , kaip liaudis sako „sausą teoriją” pateikti perteikiant vaizdiniais, bei garsiniais žaidimais, pasinaudojant šiuolaikinių technologijų teikiamomis galimybėmis, manyčiau puikus įrodymas, jog mūsų mokytoja inovatyvi. Smiltė laukia užduočių, o sulaukus jas sprendžia neatidėliojant, bei su pakartojimais dienos eigoje. Užduotys įdomios ir žaismingos, Mokymosi medžiaga pateikiama susistemintai ir glaustai, atkreipiant dėmesį į svarbiausius temos aspektus, todėl puikiai įsimenama. Nuotolinis bendravimas pasitelkus „zoomus” programą, leidžia vaikams įtvirtinti teorines žinias išmoktas savarankiško mokymosi metu. Džiaugiamės turėdamos šaunią mokytoją.‘‘

Gustės  mama apie mokyt. E. Balčienės solfedžio pamokas:

,, Noriu pasakyti didelį AČIŪ už sklandų,  įdomų, naudingą nuotolinio mokymosi procesą. Gustė tiesiog laukia solfedžio pamokos ir pati pasijungus dienyną tikrina ar jau mokytoja įkėlusi užduotis. Užduotys tikrai įveikiamos ir nėra per daug sudėtingos. Gustei labiausiai patiko žaidimas-testas, kurį net kelias dienas iš eilės vis naujai pasijungdavo spęsti pakartotinai. Taip pat labai pakiliai sprendė užduotį su kryžiažodžiu. Mano, kaip mamos, nuomone solfedžio nuotolinio mokymosi procesas vyksta puikiai. Dar kartą AČIŪ mokytojai.‘‘

,, Vilkaviškio Muzikos mokyklos nuotolinio ugdymo pamokos vyksta sklandžiai, mokomoji medžiaga atsiunčiama aiški, suprantama. Skiriamas užduotis atlieka noriai.

        2 kl. Viltės P. mama Ingrida‘‘

 

     Norime padėkoti tėveliams už rūpestį, bendradarbiavimą, supratimą ir palaikymą.  AČIŪ Jums!

                                                                                                solfedžio mokytojos Ž. Alkevičienė ir  E. Balčienė